vineri, 15 martie 2013

Brioseria Gloria

Dragi cititori, ati observat poate ca de multa vreme nu am mai postat nicio reteta pe blog. Ei bine, sa stiti ca nu am facut asta pentru ca ne-am pierdut interesul pentru bucatarie, gatit sau pentru blog, ci am lucrat la un nou proiect cu totul nou si interesant: deschiderea primei brioserii din Oradea, BRIOSERIA GLORIA.

Brioseria Gloria este locul unde ma simt bine, unde tot ce fac este din pasiune, si unde imaginatia si talentul sunt folosite zi de zi.



Povestea:

De cand am inceput sa gatesc, am decoperit in mine o pasiune pentru arta culinara, si mai ales pentru briose. Le-am incercat in zeci de variante, de sortimente, de texturi si arome, si am constatat ca imi place... cand le vad cum cresc in cuptor, creste sufletul in mine :), si apoi cand incep sa le decorez, sa le dau volum, culoare....ma umplu de bucurie!

Asa ca am hotarat ca voi deschide Brioseria Gloria. La 1 Martie a fost deschiderea, si a fost o mare bucurie pentru mine (sa-mi vad visul implinit), dar si pentru clientii mei care le admira si seara pe geam, si care se intorc cu bucurie pentru a cumpara alte si alte briose.

Nu as fi putut face asta fara a-L avea partener pe Dumnezeu, care in toate lucrurile a fost Suveran, a purtat de grija fiecarui detaliu si binecuvinteaza afacerea in fiecare zi cu clienti noi. De asemenea sotul meu (cel mai fildel client), parintii mei (cei mai buni sfetnici), fratele meu (cel mai pretentios client), socrii mei, bunicii, prieteni dragi, - toti mi-au fost alaturi pana la deshidere, si de atunci in continuare. Cred ca in fiecare dintre ei s-a nascut o mica dragoste pentru briose :).

Prin urmare, de acum inainte nu veti mai putea comanda online pe blog briose, dar le gasiti pe pagina de facebook a brioseriei: http://www.facebook.com/brioseriagloria.
Le puteti comanda prin telefon : 0744.232.941
Sau puteti veni personal sa le cumparati: str. Nufarului nr.78, vis-a-vis de ultima statie de tramvai.

Mai jos puteti vedea cateva poze cu briosele facute de noi pana acum: 

Briosa cu caise, decorata special de 8 Martie.



Briosa cu cirese.

Comanda speciala pentru copii si mamici de 8 Martie, cu fluturasi comestibili.
Briosa cu ciocolata si menta.
Briosa cu nuca si caramel.
Va astept cu drag sa cumparati briosele care se fac in fata voastra. :)
De asemenea promit sa reiau cat mai curand activitatea pe blog!

Cu drag, Lavinia Gheorghias


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu